Dział: Content marketing

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Doradzaj i sprzedawaj – jak przeprowadzić skuteczny webinar?

Co może być znakomitym ukoronowaniem działań content marketingowych? Jak nawiązać wartościową komunikację ze swoimi odbiorcami i sprawić, że staną się oni lojalnymi fanami Twojej marki? Wystarczy jedno słowo – webinar. Jednak łatwiej powiedzieć niż zrobić. W jaki sposób zatem płynnie przejść od porady do sprzedaży?

Czytaj więcej

Jak pisać teksty, które sprzedają?

Copywriting kojarzy się głównie z pisaniem tekstów blogowych, ale jego zastosowanie jest dużo szersze. Spoty radiowe, scenariusze, wpisy do mediów społecznościowych, e-booki czy mailingi to tylko niektóre z nich. Teksty mogą mieć różne cele – budować wizerunek, edukować, inspirować albo… sprzedawać. No właśnie, jak pisać, żeby zachęcić do kupna? Czy istnieje uniwersalny sposób na idealny sprzedażowy tekst?

Czytaj więcej

Artykuły eksperckie – czy warto w nie inwestować?

W dobie cyfrowego świata, gdzie przepływ informacji jest niemal natychmiastowy, coraz więcej firm szuka form marketingu, które przyniosą długofalowe i trwałe korzyści. Jedną z nich jest tworzenie artykułów eksperckich. Czy są one skutecznym narzędziem promocyjnym, które przekłada się na zwiększenie sprzedaży, czy tylko modnym, chwytliwym hasłem? Odpowiedzi na te i inne pytania związane z artykułami eksperckimi znajdziesz w dalszej części tekstu.

Czytaj więcej

Chcesz stworzyć skuteczny podcast? Sprawdź, jak to robią najlepsi!

Content plan dla podcastu od A do Z

Kiedy firma decyduje się na stworzenie strategii content marketingowej, zazwyczaj ma w planach rozbudowę lub napisanie nowych treści na stronę, bloga lub prowadzenie profili w social mediach. W dobie dynamicznego rozwoju marketingu sieciowego trudno jednak wyróżnić się spośród konkurencji nawet za sprawą tekstów. Jakie możliwości masz jeszcze do dyspozycji? Sprawdź podcasty!

Czytaj więcej

Jak promować treści w sieci? TOP 10 skutecznych kanałów dystrybucji contentu

Każdy, kto samodzielnie prowadzi działania content marketingowe lub korzysta z usług dostawcy, wie, że stworzenie dobrego materiału jest czasochłonne i kosztowne. Jasne więc, że ta inwestycja powinna się zwrócić z nawiązką.

Czytaj więcej

Jak stworzyć i uatrakcyjnić content video?

Wybrana publikacja jest otwarta do darmowego podglądu.
Zobacz, jak nasza platforma może Ci pomóc w rozwoju.
Zyskaj dostęp do treści topowych polskich Marketerów - poznaj OM Guide.

 

Influencerzy, obecni dziś we wszystkich kanałach komunikacji, jak: TikTok, YouTube, Instagram czy Facebook, budują wokół siebie lojalną i zaangażowaną grupę odbiorców. Pokazują kulisy swojego życia i pracy, wchodzą w interakcje z widzami, a co najważniejsze – nawiązują osobistą wręcz relację ze swoimi odbiorcami, przez co są autentyczni. To właśnie do nich zwracają się marki, które chcą zbliżyć się do swojej grupy docelowej. Twórcy internetowi dają im nie tylko swój zasięg, ale także użyczają swojego wizerunku. To od nich marki otrzymują świetny, dopasowany i wiarygodny content, zwłaszcza w formie video, które jest niezaprzeczalnie najpopularniejszym i najbardziej efektywnym formatem w influencer marketingu.

Czytaj więcej

Jakimi zasadami kierować się w copywritingu na stronie www?

Chcesz stworzyć treść na stronę WWW? Wbrew pozorom nie jest to proste zadanie. Limit znaków jest ograniczony, w końcu nikt nie będzie scrollował strony w nieskończoność. Zgodzisz się też, że opisy zakładek czy produktów nie należą do treści, które czytamy najchętniej. Jak więc przykuć uwagę odbiorcy? Co zrobić, żeby zachęcić internautę do skorzystania z Twojej oferty i czy faktycznie dobry opis może spełnić tę funkcję? Sprawdź, jakimi zasadami kierować się w copywritingu na stronie WWW!

Czytaj więcej

5 złotych zasad, jak zadbać o czytelność tekstów

W jaki sposób dobierać tematy i frazy? Z jakich elementów powinien składać się materiał tekstowy, by zatrzymać uwagę odbiorcy na dłużej?

Czytaj więcej

Jak pisać, by aktywnie zaangażować odbiorcę?

Dobry ramen nie jest zły, prawda? Ale gdy serwuje się go w plastikowej miseczce, to smakuje jak zwykła chińska zupka z torebki. Podobnie jest z content marketingiem. Wydawać by się mogło, że merytorycznie napisane teksty bronią się same. Efekt twórczego procesu należy jednak odpowiednio podać, aby pozyskać zainteresowanie czytelnika, utrzymać jego uwagę i skłonić do działania – zakupu produktu, usługi lub wzięcia udziału w wydarzeniu.

Czytaj więcej