Dział: Content marketing

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Jak promować treści w sieci? TOP 10 skutecznych kanałów dystrybucji contentu

Każdy, kto samodzielnie prowadzi działania content marketingowe lub korzysta z usług dostawcy, wie, że stworzenie dobrego materiału jest czasochłonne i kosztowne. Jasne więc, że ta inwestycja powinna się zwrócić z nawiązką.

Czytaj więcej

Jak stworzyć i uatrakcyjnić content video?

Wybrana publikacja jest otwarta do darmowego podglądu.
Zobacz, jak nasza platforma może Ci pomóc w rozwoju.
Zyskaj dostęp do treści topowych polskich Marketerów - poznaj OM Guide.

 

Influencerzy, obecni dziś we wszystkich kanałach komunikacji, jak: TikTok, YouTube, Instagram czy Facebook, budują wokół siebie lojalną i zaangażowaną grupę odbiorców. Pokazują kulisy swojego życia i pracy, wchodzą w interakcje z widzami, a co najważniejsze – nawiązują osobistą wręcz relację ze swoimi odbiorcami, przez co są autentyczni. To właśnie do nich zwracają się marki, które chcą zbliżyć się do swojej grupy docelowej. Twórcy internetowi dają im nie tylko swój zasięg, ale także użyczają swojego wizerunku. To od nich marki otrzymują świetny, dopasowany i wiarygodny content, zwłaszcza w formie video, które jest niezaprzeczalnie najpopularniejszym i najbardziej efektywnym formatem w influencer marketingu.

Czytaj więcej

Jakimi zasadami kierować się w copywritingu na stronie www?

Chcesz stworzyć treść na stronę WWW? Wbrew pozorom nie jest to proste zadanie. Limit znaków jest ograniczony, w końcu nikt nie będzie scrollował strony w nieskończoność. Zgodzisz się też, że opisy zakładek czy produktów nie należą do treści, które czytamy najchętniej. Jak więc przykuć uwagę odbiorcy? Co zrobić, żeby zachęcić internautę do skorzystania z Twojej oferty i czy faktycznie dobry opis może spełnić tę funkcję? Sprawdź, jakimi zasadami kierować się w copywritingu na stronie WWW!

Czytaj więcej

5 złotych zasad, jak zadbać o czytelność tekstów

W jaki sposób dobierać tematy i frazy? Z jakich elementów powinien składać się materiał tekstowy, by zatrzymać uwagę odbiorcy na dłużej?

Czytaj więcej

Jak pisać, by aktywnie zaangażować odbiorcę?

Dobry ramen nie jest zły, prawda? Ale gdy serwuje się go w plastikowej miseczce, to smakuje jak zwykła chińska zupka z torebki. Podobnie jest z content marketingiem. Wydawać by się mogło, że merytorycznie napisane teksty bronią się same. Efekt twórczego procesu należy jednak odpowiednio podać, aby pozyskać zainteresowanie czytelnika, utrzymać jego uwagę i skłonić do działania – zakupu produktu, usługi lub wzięcia udziału w wydarzeniu.

Czytaj więcej