Rys. 1. Źródło: https://www.statista.com/chart/25443/estimated-amount-of-data-created-on-the-internet-in-one-minute/
Rys. 2. Źródło: https://ediscoverytoday.com/2023/04/20/2023-internet-minute-infographic-by-ediscovery-today-and-ltmg-ediscovery-trends/
Odpowiedź jest prosta: twórz unikalne i wartościowe treści. Poradniki i inspirujące materiały mają szczególne znaczenie dla szerokiej publiczności, ponieważ mogą dostarczyć cennych wskazówek, motywacji i perspektyw. A te przyczyniają się do osiągania postawionych celów. Przynajmniej w teorii.
Wraz z rozwojem sztucznej inteligencji (AI) możliwości tworzenia i publikowania treści zaczynają być nieograniczone. Czy czeka nas kolejny „potop szwedzki”, czyli zalanie internetu materiałami tylko z pozoru wysokiej jakości? To zależy. Umiejętność obsługi otaczającej nas technologii, narzędzi niezbędnych i usprawniających codzienną pracę jest i będzie kluczowa do uniknięcia pułapek i „dowożenia” KPI.
Podstawowe generowanie treści
Jednym z głównych sposobów wykorzystania AI w content marketingu jest generowanie tekstów. Sztuczna inteligencja może zostać przeszkolona na ogromnych zbiorach danych, aby nauczyć się pisania w sposób podobny do człowieka. Dzięki temu AI okazuje się pomocna w produkcji poradników, artykułów i innych materiałów, które są zarówno wartościowe, jak i interesujące dla czytelnika. Jedyne małe wyzwanie, przed jakim każdy copywriter stanie, to poprawna obsługa. Dziś, po kilku miesiąca...
Ten materiał dostępny jest tylko dla Prenumeratorów.
Sprawdź, co zyskasz, kupując prenumeratę.
Zobacz więcej