Content Marketing Specialist w Cube Group

Content marketing

Cube Group jest agencją digital z ponad 17-letnim doświadczeniem na rynku. Ich strategie contentowe wygrywają na prestiżowych konkursach branżowych. Sylwia Kostur z digital marketingiem związana jest już od ponad 3 lat. Swoją podróż zaczęła od copywritingu, poszerzając umiejętności o SEO i content marketing. Zafascynowana obszarem cyberpsychologii i funkcjonowaniem człowieka w sferze cyfrowej. Zwolenniczka stosowania różnych form contentu oraz docierania do najgłębszych potrzeb odbiorcy, pasjonatka mobile video marketingu i psychologii społecznej.

Fun content marketing – te trzy marki robią to dobrze

Wspólne poczucie humoru zbliża do siebie ludzi. Tak samo mechanizm ten funkcjonuje w marketingu – jeśli marka dobrze rozumie swoich odbiorców i ich poczucie humoru, może zdobyć sympatię, zaangażowanie i podbić serca klientów. Z humorem jednak można przesadzić i pozostawić po sobie niesmak oraz poczucie zażenowania. Jak zatem dobrze wykorzystać fun content marketing? Zobacz to na przykładzie trzech marek!

Fun content marketing – dlaczego ma sens? Kilka słów o gratyfikacji społecznej

Dlaczego w ogóle warto wprowadzać humor do swojej komunikacji? Badania pokazują, że element humorystyczny, np. memy, wpływają pozytywnie na zaangażowanie odbiorców marki oraz sprzyjają lepszemu zapamiętywaniu brandu.

Według badań YPulse aż 75% użytkowników w wieku 13–36 lat regularnie udostępnia memy!

Ludzie chętnie dzielą się tym, co trafia w ich poczucie humoru i pozwala w jakiś sposób określić siebie. Jednym z aspektów, który sprawia, że zabawne treści są tak chętnie udostępniane i przesyłane, jest tzw. gratyfikacja społeczna, czyli możliwość uzyskania aprobaty społecznej ze strony osób o podobnym poczuciu humoru. 

Memy i innego r...

Ten materiał dostępny jest tylko dla Prenumeratorów.

Sprawdź, co zyskasz, kupując prenumeratę.

Zobacz więcej

Przypisy