Dział: Social media marketing

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Od czego zacząć budowanie społeczności online?

W erze cyfrowej, gdzie granice przestrzeni fizycznej zacierają się, a dostęp do informacji i możliwości komunikacyjnych staje się coraz bardziej nieograniczony, świat online kształtuje nową rzeczywistość. To dynamiczne środowisko stwarza nieskończone możliwości, zwłaszcza dla przedsiębiorców, freelancerów czy marek osobistych.

Czytaj więcej

Pięć najczęściej popełnianych błędów w reklamie w social mediach, czyli jak nie przepalać budżetu?

Wiele firm nie wyobraża sobie swojej strategii marketingowej bez reklamy w mediach społecznościowych. Platformy, takie jak Facebook, Instagram, LinkedIn czy TikTok, oferują szerokie możliwości dotarcia do wybranych grup docelowych. Często zdarza się jednak, że zamiast przynosić korzyści, kampanie generują niepotrzebne koszty i nie dają oczekiwanego zwrotu z inwestycji. W efekcie budżet przeznaczony na reklamy w social mediach jest przepalany, co zniechęca marki do dalszych inwestycji w tę formę promocji. Czy wiesz, jakie są najczęściej popełniane błędy w reklamie w social mediach? A może chciałbyś poznać skuteczne wskazówki, aby ich unikać? Jeśli tak, to zaczynamy.

Czytaj więcej

Siedem dobrych praktyk na Instagramie, o których powinieneś pamiętać

Instagram stał się miejscem dla marek, influencerów i marketerów pragnących prowadzić działania, dzięki którym będą mogły być bliżej ze swoimi odbiorcami. Jednak, jak dobrze wiemy, w dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych, pojawiających się nowych trendach czy funkcjach, a nawet algorytmach – utrzymanie uwagi i zaangażowania obserwujących wymaga nie tylko kreatywności, ale także strategicznego podejścia.

Czytaj więcej

Formuły copywriterskie, które sprawdzą się w social mediach

Nie jest tajemnicą, że użytkowników mediów społecznościowych stale przybywa. Dla młodego pokolenia codzienne spędzanie tam wolnego czasu to oczywistość. Naturalne jest zatem, że w social mediach aż roi się od reklam różnych firm. Jak zwiększyć prawdopodobieństwo, aby użytkownicy właśnie Tobie poświęcili swój czas i swoje pieniądze? Z pomocą przychodzą Ci sprawdzone formuły copywriterskie.

Czytaj więcej

Od czego zacząć budowanie społeczności w social mediach?

W erze cyfrowej, gdzie granice przestrzeni fizycznej zacierają się, a dostęp do informacji i możliwości komunikacyjnych staje się coraz bardziej nieograniczony, świat online kształtuje nową rzeczywistość. To dynamiczne środowisko stwarza nieskończone możliwości, zwłaszcza dla przedsiębiorców, freelancerów czy marek osobistych. Biznes online i społeczności internetowe stanowią kluczowy fundament tej nowej ery, gdzie interakcje, wymiana pomysłów i wspólna działalność przenoszą się do wirtualnej rzeczywistości.

Czytaj więcej

Co realnie działa w influencer marketingu na TikToku?

TikTok stał się potęgą, rewolucjonizując sposób, w jaki marki łączą się z odbiorcami. Często dostaję pytanie „co robić na TikToku, aby odnieść sukces” lub „czy warto tam działać”. W Lettly przeanalizowaliśmy 86 kampanii dla naszych klientów, dokładnie 751 publikacji. Na tej podstawie pokażę, co działa w influencer marketingu na TikToku. Jak współpracować z influencerami, aby kampania się udała? Jak zwiększyć Watch Time? Co ma największe znaczenie podczas kampanii z twórcami na TikToku?

Czytaj więcej

Jak robić moralny influencer marketing?

Zawód influencera nie zawsze cieszył się dobrą opinią i często był postrzega- ny jako nieodpowiedzialny i pozbawiony moralności. Wiele razy słyszeliśmy o współpracach „scamowych” oraz sytuacjach, gdy influencer promował pro- dukt, którego sam wcześniej nie używał i nie znał. Pomimo tych negatywnych aspektów, firmy coraz częściej przekonują się do tego typu działań. Mają one bowiem duży wpływ na wzrost sprzedaży produktów i usług, a badania po- twierdzają, iż korzystanie z influencer marketingu ma bardzo wiele plusów. Pozostaje zatem pytanie: jak przeprowadzić kampanię marketingową z twór- cami internetowymi, aby była ona w pełni etyczna?

Czytaj więcej

Zarządzanie kryzysem w social mediach

Pracujesz na najwyższych obrotach. Wszystko sprawdzasz dwa razy. Pilnujesz, żeby nic nieoczekiwanego się nie wydarzyło. W najmniej oczekiwanym momencie (najczęściej w weekend) przychodzi ON. KRYZYS. Czy da się przed nim ustrzec? Raczej nie. Ale na pewno da się na niego przygotować. To, co jeszcze warto zrobić – to zmienić podejście. Jak? Przeczytaj artykuł.

Czytaj więcej

Social media jako niezbędne narzędzie sprzedażowe w branży gastronomicznej – jak wykorzystać nowe narzędzia, aby przyciągnąć klientów i... sprzedawać online

Obecnie aktywne konto w mediach społecznościowych powinno być nieodłączną częścią prowadzenia biznesu. Szczególnie w branży gastronomicznej nie jest to dodatek, a niezbędny instrument, który realnie wpływa na sprzedaż. Jak więc działać w social mediach, aby ją zwiększyć?

Czytaj więcej

Audyt social mediów krok po kroku

Z artykułu dowiesz się:

- Czym jest audyt mediów społecznościowych.
- W jaki sposób go skutecznie przeprowadzić.
- Jakie są najważniejsze kroki przy jego tworzeniu.
- Na jakie wskaźniki zwracać uwagę.
- Czy Twoja marka jest konsekwentnie i odpowiednio reprezentowana w różnych portalach społecznościowych.

Czytaj więcej

5 grzechów głównych popełnianych w kampaniach prowadzących do strony WWW

Sporo uwagi w marketingu poświęca się skuteczności kampanii reklamowych. Jako marketerzy nieustannie poszukujemy recepty na doskonałą formę reklamy. Próbujemy znaleźć idealny format reklamowy, przepis na sprzedające copy czy perfekcyjnie dopasowaną grupę docelową. To wszystko może okazać się stratą czasu, kiedy popełnimy jeden z 5 głównych grzechów przy kampaniach prowadzących do strony WWW.

Czytaj więcej

Jak wykorzystywać zniżki i promocje, aby generowały rezultaty?

Jeszcze „chwilę temu” czytałem na LinkedIn wpisy osób, które pisały, że TikTok to aplikacja dla dzieci. Że chyba piekło zamarznie, zanim jakiś „poważny biznes” wejdzie na TikToka. Ba! Widziałem nawet posta starającego się zrobić pogłębioną analizę tego, dlaczego tworzenie firmowego profilu na TikToku negatywnie wpływa na reputację marki. Dziś sytuacja znacząco się zmieniła. Zamiast czytać o tym, że TikTok to miejsce wyłącznie dla roztańczonych nastolatków, widzę raczej nagłówki o tym, że TikTok może poważnie napędzić biznes.

Czytaj więcej