Dział: Social media marketing

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Najciekawsze rodzaje działań z influencerami – jak dopasować formaty promocji do celów marki?

Na jaki format postawić, gdy w kampanii z influencerami zależy nam na budowaniu świadomości? Czy ten sam rodzaj działań będzie efektywny, gdy chcemy podbić sprzedaż? Sprawdź, na jakie formy współpracy z influencerami postawić w zależności od celu współpracy.

Czytaj więcej

10 niestandardowych pomysłów na reklamę na Facebooku

Ekosystemy reklamowe Facebooka i Instagrama stają się z jednej strony coraz bardziej rozbudowane i złożone, a z drugiej – coraz bardziej zautomatyzowane.

Czytaj więcej

Przydatne narzędzia w influencer marketingu

Marketerzy coraz chętniej decydują się na podejmowanie współpracy z twórcami internetowymi. Przełomowy dla rynku był rok 2020. Pomimo spadku związanego z wybuchem pandemii, wydatki na reklamę internetową po raz pierwszy w historii przekroczyły 5 mld zł. Jeżeli jeszcze nie współpracowałeś z influencerami lub robiłeś to, ale szukasz alternatywy, aby przyspieszyć swoją pracę, warto wykorzystać kilka narzędzi, które zdecydowanie ułatwią codzienną współpracę z twórcami.

Czytaj więcej

Pinterest a reklama - Jak ugryźć fanów designu?

Pinterest to kopalnia pomysłów dla kreatywnych osób projektujących wystrój mieszkań, kompletujących garderobę na kolejny sezon, czy posiadających hobby związane z rękodziełem lub twórczością artystyczną. Jednak to nie tylko miejsce pełne ładnych obrazków i filmów, a platforma, której 89% użytkowników deklaruje, że korzysta z niej po to, by znaleźć inspiracje do zakupów[1] . Dowiedz się, w jaki sposób pokazać im swoje produkty, żeby chcieli kupować!

Czytaj więcej

Remarketing na Facebooku, czyli wszystko, co musisz wiedzieć o grupach niestandardowych odbiorców

Kampanie remarketingowe są jedną z najskuteczniejszych form reklamy na Facebooku. Dzięki nim możesz precyzyjnie docierać do użytkowników, którzy mieli już styczność z Twoją marką. Facebook daje kilka ciekawych możliwości, które mogą całkowicie odmienić wyniki Twoich kampanii.

Czytaj więcej

Reklama w social mediach na rynkach zagranicznych - specyfika doboru platform i celów, kreacje reklamowe Polska vs. Świat, specyfika odbiorcy

Kiedy firma decyduje się na międzynarodową sprzedaż, staje przed wyjątkowym zestawem wyzwań. Chociaż bez wątpienia powinna zachować spójny wizerunek na różnych rynkach, musi również brać pod uwagę kontekst kulturowy, w który wkraczają jej materiały marketingowe. Przekaz, który działa m.in. w Stanach Zjednoczonych, może być odbierany w bardzo różny sposób, np. w Sudanie. Dlatego firma powinna ujednolicić marketing międzynarodowy, ale jednocześnie zostawić miejsce na elastyczność. Jest to skomplikowane, ale nie aż tak trudne, jak mogłoby się wydawać. Poniżej znajdziesz garść praktycznych porad na temat tego, jak skutecznie prowadzić marketing w mediach społecznościowych na skalę międzynarodową.

Czytaj więcej

Jak wykorzystać Piksel konwersji Facebooka w biznesie?

Reklamy Facebook Ads to dla wielu firm jeden z głównych kanałów realizacji celów e-marketingowych. Aby w pełni wykorzystać ich potencjał, warto zaimplementować na swojej stronie internetowej Piksela Meta. Dzięki niemu zyskamy dostęp do cennych danych, a także do zaawansowanych rozwiązań w zakresie kampanii. Od czego zacząć wdrażanie Piksela i jak w pełni wykorzystać jego możliwości?

Czytaj więcej

Jak prowadzić działania reklamowe na LinkedIn?

LinkedIn to jedno z najstarszych mediów społecznościowych. Powstało już w 2003 r., razem ze zdecydowanie mniej popularnym dzisiaj Myspacem. Jest starsze nawet od YouTube czy Facebooka! Do tej pory kojarzone było głównie z rekrutacją i Employer Brandingiem, po przejęciu przez Microsoft przeszło prawdziwą metamorfozę.

Czytaj więcej

Jak dobrze zorganizować działania content marketingowe w Social Mediach?

Według badania Mediapanelu dziennie w sierpniu 2022 roku aż 25,5 mln osób korzystało z Internetu. Użytkownicy spędzali najwięcej czasu na platformie YouTube, która umożliwia przeglądanie materiałów wideo. Średnio każdy z użytkowników spędził na niej ponad 19 h 30 min w miesiącu. Zaraz za YT plasuje się TikTok (18 h 55 min) i Facebook (16 h 49 min). Wyniki te pokazują, że media społecznościowe cieszą się ogromną popularnością, a większość z nas regularnie sprawdza materiały, które są w nich publikowane. Czas, który internauci spędzają w mediach społecznościowych, możemy wykorzystać do zapoznania ich z marką, ale żeby to zrobić, konieczne jest zaplanowanie skutecznych działań content marketingowych, które wyróżnią się pośród konkurencji.

Czytaj więcej