Formuły copywriterskie, które sprawdzą się w social mediach

Social media marketing

Nie jest tajemnicą, że użytkowników mediów społecznościowych stale przybywa. Dla młodego pokolenia codzienne spędzanie tam wolnego czasu to oczywistość. Naturalne jest zatem, że w social mediach aż roi się od reklam różnych firm. Jak zwiększyć prawdopodobieństwo, aby użytkownicy właśnie Tobie poświęcili swój czas i swoje pieniądze? Z pomocą przychodzą Ci sprawdzone formuły copywriterskie.

Formuły copywriterskie, które sprawdzą się w social mediach

Paweł Sadowski

Nie jest tajemnicą, że użytkowników mediów społecznościowych stale przybywa. Dla młodego pokolenia codzienne spędzanie tam wolnego czasu to oczywistość. Naturalne jest zatem, że w social mediach aż roi się od reklam różnych firm. Jak zwiększyć prawdopodobieństwo, aby użytkownicy właśnie Tobie poświęcili swój czas i swoje pieniądze? Z pomocą przychodzą Ci sprawdzone formuły copywriterskie.

Tort mediów społecznościowych jest naprawdę duży. W Polsce mówimy tu o blisko 28 mln użytkowników[1]. „No tak, ale ludzie wchodzą tam dla rozrywki i żeby komunikować się z innymi, reklamy automatycznie ignorują” – cóż, prawda jest radykalnie inna. Według wyników badań social media potrafią mieć decydujący wpływ na kupno konkretnego produktu[2]. Zresztą, czy nigdy nie zdarzyło Ci się zobaczyć tam reklamy, która na tyle odpowiedziała na Twoje potrzeby, że nakłoniła Cię do zakupu? No, właśnie.

Cel jest zatem jasny: trzeba się reklamować w mediach społecznościowych. Jeśli jednak zrobisz to z marszu i bez większej refleksji, szybko przepalisz budżet na marketing. Wykupienie płatnej promocji potrafi mocno uderzyć po kieszeni. Jak zatem sprawić, aby inwestycja się zwróciła?

Postaw na sprawdzone metody, istne wytrychy, które zdecydowanie zwiększą Twoją szansę na przekonanie odbiorcy do wizyty u Ciebie.

Zanim zabierzesz się do pisania…

Ale, ale, nie tak prędko. Samo pisanie to w zasadzie już finalizacja złożonego procesu. Nawet najskuteczniejsza formuła copywriterska nic Ci nie da, jeśli nie dopasujesz jej do całej strategii komunikacji marki.

Nie zaniedbuj zatem podstaw. Podstawą są cele, które chcesz osiągnąć. Nie zawsze musisz od razu przekonywać do zakupu produktu. Jeśli zamierzasz zbudować sobie pozycję eksperta w branży, formuła copywriterska może np. przekonywać do przeczytania artykułu blogowego.

Przed każdym postem miej przed oczami także...

Ten materiał dostępny jest tylko dla Prenumeratorów.

Sprawdź, co zyskasz, kupując prenumeratę.

Zobacz więcej

Przypisy