Instagram stał się miejscem dla marek, influencerów i marketerów pragnących prowadzić działania, dzięki którym będą mogły być bliżej ze swoimi odbiorcami. Jednak, jak dobrze wiemy, w dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych, pojawiających się nowych trendach czy funkcjach, a nawet algorytmach – utrzymanie uwagi i zaangażowania obserwujących wymaga nie tylko kreatywności, ale także strategicznego podejścia.
Aktualne trendy, narzędzia i algorytmy platformy ciągle ewoluują, dlatego ważne jest, aby być na bieżąco z najlepszymi praktykami i wdrażać je w swoich działaniach marketingowych. Przedstawię Ci siedem praktyk, na które warto postawić w 2024 r. Dodatkowo zdradzę Ci moje tipy na uatrakcyjnienie profilu.
- BIO – to już duży klucz do sukcesu
Wyobraź sobie, że użytkownik, który odwiedza Twój profil, czyta Twoje BIO, w którym nie ma najważniejszych informacji – kim jesteś, czym się zajmujesz, i w dodatku brakuje w nim zdjęcia lub jest ono niewyraźne. W dużym stopniu nie przyciągniesz uwagi odbiorcy, prawda?
Dlatego postaw na:
- Nazwę użytkownika, która zapadnie w pamięci Twoim odbiorcom.
- Dobrze wykadrowane i wyraźne zdjęcie. To w końcu Twoja wizytówka!
- Dopracowane BIO, czyli instagramową wizytówkę. Mam tutaj na myśli słowa kluczowe (działają dobrze na SEO) – nie twórz długich wyrażeń –postaw na krótkie hasła, np. konferencja marketingowa, porady marketingowe, domki nad morzem. Niżej opisz swoje cechy, osiągnięcia, to, czym chcesz się pochwalić, i będzie dla użytkownika catchy.
- Linki. BIO to miejsce na Instagramie, w którym możesz umieścić link kierujący do Twojej witryny.
- Wyróżnione relacje
Daj się poznać! Relacje to doskonał...
Ten materiał dostępny jest tylko dla Prenumeratorów.
Sprawdź, co zyskasz, kupując prenumeratę.
Zobacz więcej