Dział: Strategie marketingowe

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Mniejszy daje więcej? Jak odkodować algorytm LinkedIna i generować duże zasięgi

LinkedIn, globalna platforma skupiająca profesjonalistów z różnorodnych branż, przypomina ogromne targi czy imprezę biznesową – to tutaj się sprzedaje, kupuje, zatrudnia, szuka pracy i nawiązuje partnerstwa. By jednak w pełni wykorzystać te możliwości, musisz zrozumieć mechanizmy kształtujące widoczność publikowanych treści – czyli algorytm LinkedIna.

Czytaj więcej

Jak AI może wspierać rozwój społeczności online?

Czy wyobrażasz sobie społeczność online, w której każdy użytkownik czuje się zauważony i zaopiekowany, a treści są idealnie dopasowane do jego zainteresowań? Czy zastanawiałeś się, jak technologie mogą zwiększyć zaangażowanie, bezpieczeństwo i inkluzywność w przestrzeni cyfrowej? Sztuczna inteligencja przestaje być tylko elementem futurystycznych wizji, stając się realnym narzędziem wspierającym rozwój społeczności online na całym świecie.

Czytaj więcej

Brand purpose, czyli cel marki poza zyskiem – słuszna idea czy marketingowa zagrywka?

Brand purpose, czyli cel marki, jest niezbędnym składnikiem nowoczesnej strategii marketingowej, który wykracza poza tradycyjne cele biznesowe, takie jak zysk czy wzrost. To koncepcja, która łączy wartości firmy z oczekiwaniami społecznymi, tworząc głębsze, bardziej emocjonalne więzi z konsumentami. Jakie korzyści przynosi, jak zrozumieć go lepiej i jak implementować?

Czytaj więcej

Jakie reklamy (nie)działają? Efektywność reklamy digitalowej w świetle najnowszych badań i studiów przypadku

Zastanówmy się na początek, co to w ogóle znaczy, że reklama działa. Wbrew pozorom, nie jest to wcale takie oczywiste. Logiczne wydaje się, że reklama działa wtedy, kiedy reklamodawcy chcą za nią zapłacić. Zakładamy przecież, że reklamodawcy, płacąc za kampanię, kupują jakąś mierzalną wartość. A jak to jest w praktyce?

Czytaj więcej

Jak zmienia się gaming marketing i co to oznacza dla marek?

Gaming marketing, choć przez niektóre marki dopiero niedawno zauważony, nie jest już niczym innowacyjnym. Samo wejście marki w gaming to za mało – sukces zapewni jedynie przemyślana strategia z rozwiązaniami szytymi na miarę. Kolejnym wyzwaniem będzie odnalezienie się w nowym krajobrazie, który przyjdzie wraz z rewolucyjną popularyzacją sztucznej inteligencji i zmianami na rynku rozrywki.

Czytaj więcej

3 podstawowe błędy w retargetingu

W świecie marketingu istnieje wiele kanałów komunikacji z konsumentem. Jednym z bardziej innowacyjnych, precyzyjnych i zaawansowanych technologicznie jest retargeting. Retargeting cechuje się bardzo wysoką precyzją dotarcia do użytkownika, co przekłada się na wymierne rezultaty. Celem dzisiejszego artykułu jest pokazanie kilku powszechnych błędów – zarówno w fazie przygotowania, jak i realizacji kampanii – które mogą wpłynąć na ocenę jej efektywności i w rezultacie doprowadzić do nieoptymalnych decyzji.

Czytaj więcej

Jak zarządzać wizytówką i optymalizować widoczność w Google Maps?

Profil firmy w Google, dawniej znany jako wizytówka Google Moja Firma, to jeden z najskuteczniejszych, najszybszych i najtańszych sposobów na wypromowanie firmy w wyszukiwarce oraz w mapach Google. By jednak osiągnąć satysfakcjonujące efekty i dotrzeć do docelowych odbiorców zainteresowanych Twoimi usługami, nie wystarczy samo założenie profi- lu firmy. Istotna jest jego właściwa optymalizacja. Sprawdźmy, jak zarzą- dzać wizytówką w Google i optymalizować jej zawartość, by przyciągnąć zaangażowanych klientów i zwiększyć sprzedaż.

Czytaj więcej

Entuzjaści gier jako konsumenci – co warto o nich wiedzieć i jak do nich dotrzeć?

Z szacunków opartych na branżowych raportach firm Newzoo, We Are Social i Meltwater wynika, że liczba entuzjastów gier na świecie w 2023 r. mogła już przekroczyć 4 mld. To ogromna grupa konsumentów, którą warto lepiej poznać, zwłaszcza jeśli chcemy efektywnie do niej dotrzeć.

Czytaj więcej

Wysyłka kreatywna jako skuteczne narzędzie marketingowe. Unboxing experience, czyli jak kreować pozytywne doświadczenia marki

Wysyłki kreatywne są już częścią marketingu większości kluczowych marek w Polsce, a premiery produktowe odbywają się właśnie dzięki skutecznemu unboxing experience. Najlepsze kampanie wysyłkowe powstają wtedy, kiedy kreatywność spotka autentyczność, a informacja o danym produkcie idzie viralowo przez całe social media. Wówczas możemy mówić o efekcie WOW. Jeśli do tego dodamy oryginalny launch produktu, to sukces – zaciekawianie odbiorców danym produktem – mamy zagwarantowany.

Czytaj więcej

Trudne branże marketingowca – jakie wyzwania czekają w promocji alkoholu, leków czy bukmacherki, czyli co zrobić, żeby nie dostać bana

Marketing może laikom wydawać się łatwy i przyjemny. Tak… na pierwszy rzut oka. Jednak gdy wejdziemy w temat intensywniej, okazuje się, że bardziej przypomina ekscytującą grę przygodową. Wybierając konkretne ścieżki, możemy trafić na wiele niespodzianek, ukrytych zapadni i kruczków prawnych, które mogą skutkować „utratą życia”, czyli np. zablokowaniem konta reklamowego czy poważnym kryzysem wizerunkowym. Z tego artykułu dowiesz się, w co najlepiej się uzbroić i jakie narzędzia za sobą zabrać, ruszając na trudną marketingową misję. Przyjrzyjmy się wspólnie kilku trudnym branżom.

Czytaj więcej

Jak stworzyć wzorcowy plan mediowy?

Wybrana publikacja jest otwarta do darmowego podglądu.
Zobacz, jak nasza platforma może Ci pomóc w rozwoju.
Zyskaj dostęp do treści topowych polskich Marketerów - poznaj OM Guide.

 

Kto jest docelowym konsumentem mojego produktu? Co chcę osiągnąć dzięki kampanii? Na co warto postawić w pierwszej kolejności? Wzrost świadomości, generowanie ruchu na stronę, leady, sprzedaż. Jaki budżet mogę przeznaczyć na kampanię?

Czytaj więcej