Dział: NEW

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Audyt social mediów krok po kroku

Z artykułu dowiesz się:

- Czym jest audyt mediów społecznościowych.
- W jaki sposób go skutecznie przeprowadzić.
- Jakie są najważniejsze kroki przy jego tworzeniu.
- Na jakie wskaźniki zwracać uwagę.
- Czy Twoja marka jest konsekwentnie i odpowiednio reprezentowana w różnych portalach społecznościowych.

Czytaj więcej

5 grzechów głównych popełnianych w kampaniach prowadzących do strony WWW

Sporo uwagi w marketingu poświęca się skuteczności kampanii reklamowych. Jako marketerzy nieustannie poszukujemy recepty na doskonałą formę reklamy. Próbujemy znaleźć idealny format reklamowy, przepis na sprzedające copy czy perfekcyjnie dopasowaną grupę docelową. To wszystko może okazać się stratą czasu, kiedy popełnimy jeden z 5 głównych grzechów przy kampaniach prowadzących do strony WWW.

Czytaj więcej

Chcesz stworzyć skuteczny podcast? Sprawdź, jak to robią najlepsi!

Content plan dla podcastu od A do Z

Kiedy firma decyduje się na stworzenie strategii content marketingowej, zazwyczaj ma w planach rozbudowę lub napisanie nowych treści na stronę, bloga lub prowadzenie profili w social mediach. W dobie dynamicznego rozwoju marketingu sieciowego trudno jednak wyróżnić się spośród konkurencji nawet za sprawą tekstów. Jakie możliwości masz jeszcze do dyspozycji? Sprawdź podcasty!

Czytaj więcej

Jak wykorzystywać zniżki i promocje, aby generowały rezultaty?

Jeszcze „chwilę temu” czytałem na LinkedIn wpisy osób, które pisały, że TikTok to aplikacja dla dzieci. Że chyba piekło zamarznie, zanim jakiś „poważny biznes” wejdzie na TikToka. Ba! Widziałem nawet posta starającego się zrobić pogłębioną analizę tego, dlaczego tworzenie firmowego profilu na TikToku negatywnie wpływa na reputację marki. Dziś sytuacja znacząco się zmieniła. Zamiast czytać o tym, że TikTok to miejsce wyłącznie dla roztańczonych nastolatków, widzę raczej nagłówki o tym, że TikTok może poważnie napędzić biznes.

Czytaj więcej

Najciekawsze rodzaje działań z influencerami – jak dopasować formaty promocji do celów marki?

Na jaki format postawić, gdy w kampanii z influencerami zależy nam na budowaniu świadomości? Czy ten sam rodzaj działań będzie efektywny, gdy chcemy podbić sprzedaż? Sprawdź, na jakie formy współpracy z influencerami postawić w zależności od celu współpracy.

Czytaj więcej

Jak promować treści w sieci? TOP 10 skutecznych kanałów dystrybucji contentu

Każdy, kto samodzielnie prowadzi działania content marketingowe lub korzysta z usług dostawcy, wie, że stworzenie dobrego materiału jest czasochłonne i kosztowne. Jasne więc, że ta inwestycja powinna się zwrócić z nawiązką.

Czytaj więcej

15 narzędzi SEO przydatnych każdego dnia

Praca z narzędziami SEO to chleb powszedni każdego specjalisty. Narzędzia SEO są niezwykle istotnym elementem pracy nad poprawą widoczności strony w sieci, usprawniają pracę na wielu płaszczyznach.

Czytaj więcej

10 niestandardowych pomysłów na reklamę na Facebooku

Ekosystemy reklamowe Facebooka i Instagrama stają się z jednej strony coraz bardziej rozbudowane i złożone, a z drugiej – coraz bardziej zautomatyzowane.

Czytaj więcej

Przydatne narzędzia w influencer marketingu

Marketerzy coraz chętniej decydują się na podejmowanie współpracy z twórcami internetowymi. Przełomowy dla rynku był rok 2020. Pomimo spadku związanego z wybuchem pandemii, wydatki na reklamę internetową po raz pierwszy w historii przekroczyły 5 mld zł. Jeżeli jeszcze nie współpracowałeś z influencerami lub robiłeś to, ale szukasz alternatywy, aby przyspieszyć swoją pracę, warto wykorzystać kilka narzędzi, które zdecydowanie ułatwią codzienną współpracę z twórcami.

Czytaj więcej