Dział: Doświadczenia klienta (UX)

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Wpływ CX na skuteczność strategii social selling

Bycie wszędzie już nie wystarcza. Bycie jakimś już nie wystarcza. Dzisiaj firmy muszą działać innowacyjnie, by sprostać konkurencyjności rynku oraz zdobyć i zatrzymać klientów. A gdy życie coraz bardziej przenosi się do social mediów, Twoja marka też nie może odpuścić tej gry. Jednak, żeby obecność w social mediach nie była tylko sztuką dla sztuki, należy dać odbiorcom coś więcej – doświadczenia, których nie znajdą nigdzie indziej. W artykule omówię, jak dobrze zaprojektowane doświadczenia wpływają na skuteczność strategii social selling, oraz pokażę dobre praktyki i przykłady skutecznych strategii.

Czytaj więcej

Cały ten UX – o marketingu, doświadczeniach użytkowników i procesie projektowania

Idealny poranek: weekend, kubek ciepłej kawy i… dla większości z nas leniwe scrollowanie ulubionych stron internetowych. Co z tej porannej „prasówki” zostanie w naszej pamięci? Czy istnieją sprawdzone elementy, które przykuwają uwagę użytkowników lub przeciwnie – pozwalają im z łatwością i właściwie niezauważenie przechodzić z jednego miejsca strony w inne bez konieczności mozolnego poszukiwania żądanej informacji?

Czytaj więcej

UX i PPC. Czyli dlaczego landing ma ogromne znaczenie?

W dzisiejszym zatłoczonym cyfrowym świecie, reklama typu PPC (pay-per-click, czyli najprościej rzecz ujmując „płatność za klik”) jest nieodłącznym sposobem na zwiększenie widoczności swojej marki, produktu czy usługi. Jednak nawet najbardziej przemyślana i skutecznie targetowana kampania PPC może nie przynieść oczekiwanych rezultatów, jeżeli zaniedbana zostanie kluczowa i ostatnia część układanki – landing page. To właśnie na nią trafiają ostatecznie użytkownicy, kierowani przez reklamy – i to ona jest najbardziej kluczowa.

Czytaj więcej

Generowanie leadów sprzedażowych - przegląd kluczowych kanałów generujących ruch i konwersje

Kiedy myślisz o pozyskiwaniu leadów sprzedażowych, często oczami wyobraźni widzisz już formularze kontaktowe wypełniane przez użytkowników zainteresowanych ofertą. Za rogiem czekają handlowcy gotowi na rozmowę z pozyskanym kontaktem i za chwilę domykający sprzedaż. W głowie zaś szumi koszt pozyskania leada (CPL), jako główny wyznacznik sukcesu takich działań i najczęstsza metoda rozliczenia. Ale to nie wystarczy.

Czytaj więcej

TOP10 skutecznych tricków na landing page – jak przygotować stronę docelową pod kampanię?

W niniejszym tekście postaram się przybliżyć Ci kilka praktycznych rozwiązań, które sprawią, że Twoje strony docelowe będą lepiej konwertowały, czyli pozyskasz dzięki nim więcej potencjalnych klientów, których intencją będzie skorzystanie z Twoich usług lub zakup Twojego produktu. Zaintrygowany? Zachęcam do lektury.

Czytaj więcej

Czy analityka jest przydatna w projektowaniu UX?

Wielokrotnie słyszeliśmy, że niewielka zmiana przycisku na stronie zwiększyła konwersję o 100% lub więcej. W tej chwili już rzadziej widzimy takie spektakularne wzrosty, co wynika z coraz lepiej zaprojektowanych i bardziej użytecznych witryn czy aplikacji. Skąd wiemy, jak zmieniły się te dane? Dzięki analityce.

Czytaj więcej

Jakie czynniki brać pod uwagę podczas tworzenia person swoich Klientów?

Jednym z najważniejszych wyzwań jakie stają przed marketerem jest poznanie i zrozumienie swoich Klientów. Dlaczego jest to tak istotne? 

Czytaj więcej

Jak budować strony www, żeby same sprzedawały?

Chcesz rozpocząć sprzedaż online i zastanawiasz się, w jaki sposób przygotować swoją witrynę internetową, żeby realizować wyznaczone cele biznesowe? Świetnie trafiłeś. W tym artykule przedstawię ważne aspekty, na które warto zwrócić uwagę podczas projektowania strony www.

Czytaj więcej