Bycie wszędzie już nie wystarcza. Bycie jakimś już nie wystarcza. Dzisiaj firmy muszą działać innowacyjnie, by sprostać konkurencyjności rynku oraz zdobyć i zatrzymać klientów. A gdy życie coraz bardziej przenosi się do social mediów, Twoja marka też nie może odpuścić tej gry. Jednak, żeby obecność w social mediach nie była tylko sztuką dla sztuki, należy dać odbiorcom coś więcej – doświadczenia, których nie znajdą nigdzie indziej. W artykule omówię, jak dobrze zaprojektowane doświadczenia wpływają na skuteczność strategii social selling, oraz pokażę dobre praktyki i przykłady skutecznych strategii.
Dział: Doświadczenia klienta (UX)
Idealny poranek: weekend, kubek ciepłej kawy i… dla większości z nas leniwe scrollowanie ulubionych stron internetowych. Co z tej porannej „prasówki” zostanie w naszej pamięci? Czy istnieją sprawdzone elementy, które przykuwają uwagę użytkowników lub przeciwnie – pozwalają im z łatwością i właściwie niezauważenie przechodzić z jednego miejsca strony w inne bez konieczności mozolnego poszukiwania żądanej informacji?
W dzisiejszym zatłoczonym cyfrowym świecie, reklama typu PPC (pay-per-click, czyli najprościej rzecz ujmując „płatność za klik”) jest nieodłącznym sposobem na zwiększenie widoczności swojej marki, produktu czy usługi. Jednak nawet najbardziej przemyślana i skutecznie targetowana kampania PPC może nie przynieść oczekiwanych rezultatów, jeżeli zaniedbana zostanie kluczowa i ostatnia część układanki – landing page. To właśnie na nią trafiają ostatecznie użytkownicy, kierowani przez reklamy – i to ona jest najbardziej kluczowa.
Kiedy myślisz o pozyskiwaniu leadów sprzedażowych, często oczami wyobraźni widzisz już formularze kontaktowe wypełniane przez użytkowników zainteresowanych ofertą. Za rogiem czekają handlowcy gotowi na rozmowę z pozyskanym kontaktem i za chwilę domykający sprzedaż. W głowie zaś szumi koszt pozyskania leada (CPL), jako główny wyznacznik sukcesu takich działań i najczęstsza metoda rozliczenia. Ale to nie wystarczy.
W niniejszym tekście postaram się przybliżyć Ci kilka praktycznych rozwiązań, które sprawią, że Twoje strony docelowe będą lepiej konwertowały, czyli pozyskasz dzięki nim więcej potencjalnych klientów, których intencją będzie skorzystanie z Twoich usług lub zakup Twojego produktu. Zaintrygowany? Zachęcam do lektury.
Wielokrotnie słyszeliśmy, że niewielka zmiana przycisku na stronie zwiększyła konwersję o 100% lub więcej. W tej chwili już rzadziej widzimy takie spektakularne wzrosty, co wynika z coraz lepiej zaprojektowanych i bardziej użytecznych witryn czy aplikacji. Skąd wiemy, jak zmieniły się te dane? Dzięki analityce.
Jednym z najważniejszych wyzwań jakie stają przed marketerem jest poznanie i zrozumienie swoich Klientów. Dlaczego jest to tak istotne?
Chcesz rozpocząć sprzedaż online i zastanawiasz się, w jaki sposób przygotować swoją witrynę internetową, żeby realizować wyznaczone cele biznesowe? Świetnie trafiłeś. W tym artykule przedstawię ważne aspekty, na które warto zwrócić uwagę podczas projektowania strony www.