Dział: Analityka internetowa

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Zasięgi organiczne w świecie Meta. Fakty i mity

Segmentacja odbiorców to kluczowy element skutecznych kampanii reklamowych, zwłaszcza na platformie reklamowej Meta. Dzięki zaawansowanym narzędziom do segmentacji możesz tworzyć precyzyjnie dostosowane kampanie, docierając do odpowiednich grup odbiorców (i wykluczając niektóre z nich).

Czytaj więcej

Analityka internetowa na urządzeniach mobilnych vs desktop – różnice i podobieństwa

Nie, to nie jest kolejny artykuł o „roku mobile” albo „mobile first”. Nic z tych rzeczy. Choć dla porządku należałoby zacząć od faktów: mobile już kilka lat temu wyprzedziło desktop w ruchu internetowym i dla większości serwisów jest głównym źródłem ruchu i jeżeli wydaje Ci się, że Twój statystyczny klient siedzi przy biurku przed dużym ekranem, prawdopodobnie jesteś w błędzie. Odpowiedzi nie trzeba szukać daleko – znajdziesz ją we własnych statystykach.

Czytaj więcej

Jakie słowa kluczowe prowadzą do sprzedaży?

Jak poradzić sobie z dobraniem słów kluczowych? Podstawowa teoria, przykłady i narzędzia.

Czytaj więcej

Jak mądrze zaimplementować Google Analytics 4.0?

W świecie marketingu internetowego nastąpiło bardzo duże poruszenie, kiedy w marcu 2022 r. Google ogłosiło, że od 1 lipca 2023 r. Universal Analytics (lub Google Analytics 3) przestanie działań i gromadzić dla nas dane. Spojrzenia ludzi automatycznie skierowały się jego następcę, czyli Google Analytics 4. Dla osób, które śledziły działania amerykańskiej firmy, nie było to zaskoczenie, bo częściej niż „Czy nastąpi zmiana?” padało pytanie „Kiedy?”.

Czytaj więcej