Dział: Marketing mobilny

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

PWA, RWD, AMP – jak zoptymalizować serwis WWW pod mobile?

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie cyfrowym, optymalizacja mobilna przekształciła się z opcjonalnego dodatku w niezbędny element strategii każdego produktu cyfrowego. Staje się to szczególnie istotne w obliczu rosnącej dominacji urządzeń mobilnych w dostępie do internetu. Dlatego optymalizacja mobilna, obejmująca technologie, takie jak Progressive Web Apps (PWA), Responsive Web Design (RWD), Accelerated Mobile Pages (AMP), jest dziś standardem. Mając przekonanie, że budowa i rozwój serwisu w wersji mobilnej są potrzebne i przydatne skupmy się na różnych opcjach, które możesz wybrać. W tym artykule omówimy najpopularniejsze z nich oraz przedstawimy ich mocne oraz słabe strony.

Czytaj więcej

Mailingi reklamowe i newslettery na mobile’u – jak projektować na smartfony od A do Z?

W nowoczesnym cyfrowym świecie, gdzie mobilność stała się standardem, a ekran telefonu jest pierwszym i ostatnim widokiem dnia dla wielu z nas, niezwykle ważne jest zrozumienie i właściwe podejście do komunikacji marketingowej skierowanej do użytkowników smartfonów. Postęp w technologii mobilnej zrewolucjonizował nie tylko zachowania konsumentów, ale i całkowicie odmienił oblicze marketingu cyfrowego. Aby skutecznie dotrzeć do swoich odbiorców i osiągnąć sukces, firmy muszą precyzyjnie dopasować swoje komunikaty do potrzeb i preferencji mobilnej publiczności. W takim środowisku kluczową rolę odgrywają personalizowane mailingi i newslettery, które przez dopasowaną komunikację znacząco zwiększają zaangażowanie oraz lojalność klientów.

Czytaj więcej

Jak skutecznie docierać do konsumentów na smartfonach? Mobile od A do Z

Dotarcie do użytkownika przez urządzenia mobilne niesie ze sobą wiele korzyści, nie tylko związanych z ogromnym potencjałem reklamowym, ale również w aspekcie złapania użytkownika w odpowiednim momencie ścieżki zakupowej. W roku 2023 ruch mobilny stanowił już 61,7% całego globalnego ruchu internetowego, a ruch z desktopów spadł do 38,3% [1]. Urządzenia mobilne angażują użytkowników średnio dziennie o prawie 50 min dłużej niż komputery [2].

Czytaj więcej

Jak różnicować treść reklam na urządzenia mobilne?

Jak pisać pod mobile? Jak w mobile'u najlepiej wyraża się button call to action?

Czytaj więcej

Jak łączyć online z offline, czyli dowiedz się, czy Twoje działania online generują sprzedaż offline

Jak mierzyć, czy ruch online przekłada się także na sprzedaż offline? Jakich danych i narzędzi używać? Jak porównać funkcjonalność pomiaru konwersji offline dla platform Facebooka i Google’a?

Czytaj więcej