Minisłownik
- Mikrokonwersje – drobne działania, które świadczą o zaangażowaniu użytkownika na stronie i prowadzą do realizacji większego celu, jak np. zakup w e-sklepie.
- Panel wiedzy – pole z informacją wyświetlane obok wyników wyszukiwania, wygenerowane automatycznie przez Google.
- Fragmenty z odpowiedzią – znane także jako „featured snippets”, „pozycje zero”, czasem także „direct answer”; wyniki naturalne, które bezpośrednio w wynikach wyszukiwania dostarczają internaucie odpowiedzi na pytanie w formie akapitu, listy lub tabeli.
Jak zweryfikować skuteczność działań SEO?
Pozycjonowanie to maraton, nie sprint. Działania SEO potrzebują czasu, aby się rozkręcić. Sam pomiar nie jest prosty, odkąd w Google Analytics informacje są ukryte pod „(not provided)”. Mimo to nadal sprawdzaj skuteczność pozycjonowania. Niezależnie od tego, czy działasz sam, czy zlecasz prace agencji. Ten artykuł podpowie Ci, co, gdzie i jak analizować.
Mierz skuteczność mądrze
Dzisiaj narzędzia analityczne dają Ci możliwość pomiaru dowolnych parametrów. To żaden problem, by połączyć działania online z offline, dodać wiele różnych wskaźników i utonąć w morzu informacji. Dlatego najlepiej zaplanować sobie cały proces z wyprzedzeniem, by potem szybko i sprawnie przeglądać dane.
Przy pomiarze skuteczności działań SEO wykluczaj nazwę własnej marki
z raportów. Popularność marki zależy od ogółu działań marketingowych i PR-owych.
Może więc zaburzać wnioski, jakie wyciągasz z danych.
Większość małych i średni...
Ten materiał dostępny jest tylko dla Prenumeratorów.
Sprawdź, co zyskasz, kupując prenumeratę.
Zobacz więcej