Jak z sukcesem wdrożyć strategię lejka 3.0

Strategie marketingowe

Czy warto budować lejki i kiedy sprawdza się ta strategia? Czy lejki potrafią jednocześnie zatrzymać klienta na dłużej, a nie tylko
generować pojedynczą sprzedaż?

Czy warto budować lejki i kiedy sprawdza się ta strategia?

Do koncepcji lejka marketingowego nawiązywaliśmy już dwukrotnie w naszych rozważaniach: w części poświęconej przebiegowi kampanii wspomnieliśmy o lejku marketingowym wg idei Brand Development Funnel (BDF), a w części poświęconej celom kampanii rozpisaliśmy cele dla przykładowej kampanii e-mail marketingowej na różnych jej etapach (dotarcie z przekazem, zainteresowanie, konwersja, sprzedaż).

Osobiście uważam, że warto budować lejki marketingowe w niemal każdej kampanii, nawet jeśli ma ona ni...

Ten materiał dostępny jest tylko dla Prenumeratorów.

Sprawdź, co zyskasz, kupując prenumeratę.

Zobacz więcej

Przypisy