ONLINE MARKETING

GUIDE

Praktyczny przewodnik po strategiach, narzędziach i kanałach, bazujący na biznesowych case studies i know-how czołowych polskich marketerów

Zestawy instrukcji, analizy strategii, tutoriale, przewodniki po najważniejszych narzędziach e-marketingu – opracujesz skuteczne strategie i rozwiązania dopasowane do Twojego biznesu!
Autorskie wnioski i analizy najlepszych ekspertów, którzy z sukcesem prowadzą własny digital biznes i doradzają innym - skrócisz czas poświęcany na naukę i analizowanie bieżących trendów!
TYLKO U NAS setki wskazówek i komentarzy eksperckich, przedstawiamy case study i omawiamy skuteczne kampanie online – osiągniesz realne efekty i wprowadzisz tylko sprawdzone rozwiązania!
Na bieżąco uzupełniamy materiały o nowe kampanie, analizy, rozwiązania i zmiany – masz pewność, że wszystkie podjęte przez Ciebie działania są zgodne z najbardziej nowoczesnymi trendami!

Co zawiera ONLINE
MARKETING GUIDE:

1

Baza  wiedzy

– w jednym miejscu znajdziesz kompleksowe omówienie kluczowych obszarów online marketingu, przygotowane przez największe gwiazdy polskiej sceny marketingowej – szczegółowe wytyczne, m. in. jak zbudować strategię, jak ustawić kampanie oraz jak zoptymalizować swoje działania w sieci.

2

Analizy przypadków

– wybraliśmy niezbędne narzędzia, które jako marketer musisz doskonale znać. Tłumaczymy ich skomplikowane funkcjonalności i pokazujemy sprytne tipy, dzięki którym dowiesz się, jak ich używać, aby osiągnąć zamierzone efekty.

3

Analityka biznesowa

– nauczymy Cię, jaki budżet przeznaczyć dla osiągnięcia założonego zysku z kampanii, co sprawdza się przy małych kampaniach, a co przy większych. Porównujemy strategie, pokazujemy, z jakich raportów korzystać, jak wyciągać i analizować dane, jak przeglądać statystyki

4

Porady ekspertów

– na przykładzie konkretnych kampanii najlepsi marketingowcy pokażą, jak osiągać wyższe wyniki i zaimplementować sprawdzone rozwiązania w swoich kampaniach. Wskażą, jakie błędy wpływają na niższe wyniki i jak poprawić efektywność swoich działań.

JAK ZMIENI SIĘ TWOJA PRACA
DZIĘKI ONLINE MARKETING GUIDE:

  • Otrzymasz kompleksową, zawsze aktualną, bazę wiedzy z każdego obszaru e-marketingu – będziesz zawsze na bieżąco z trendami, przeszkolisz siebie i swoich współpracowników.
  • Na nowo zbudujesz strategię promocji w Internecie – odkryjesz możliwości, jak tym samym nakładem finansowym zrobić kampanie, które dotychczas były poza Twoim zasięgiem.
  • Zaczniesz realizować narzucone plany marketingowe – docenisz moc wskazówek i porad od ekspertów.
  • Zyskasz swobodę pracy z narzędziami marketingowymi – Menadżer reklam czy Google Analytics nie będzie miał przed Tobą tajemnic.
  • Wdrożysz nowatorskie metody i techniki najlepszych marketerów – tylko u nas otrzymasz zestaw tipów gotowych do wprowadzenia.
  • Zainspirujesz się i poznasz najnowsze trendy w e-marketingu – jako redakcja Magazynu Online Marketing na bieżąco monitorujemy wszystkie zmiany w algorytmach czy funkcjonalnościach narzędzi.

CYFROWA WERSJA DLA CIEBIE

Platforma multimedialna

– mobilny serwis z cyfrową wersją treści z wydania papierowego, poszerzony o materiały w postaci tutoriali video i szkoleń branżowych.

PUBLIKACJA PRZYGOTOWANA NA PODSTAWIE WNIOSKÓW Z SETEK KAMPANII ONLINE

Razem z czołowymi nazwiskami polskiego marketing od lat prowadzimy czasopismo Magazyn Online Marketing oraz organizujemy konferencje i szkolenia branżowe

Do tworzenia publikacji zaprosiliśmy

CZOŁOWE NAZWISKA POLSKIEJ SCENY MARKETINGOWEJ!

Michał Dziekoński


Ania Ledwoń


Kamil Bolek


Krzysztof Wroński


Krzysztof Marzec


Artur Maciorowski


Sprawdź dlaczego warto mieć OMGuide

WYBRANE
OBSZARY:

  1. I Social Media Marketing
  2. II Analityka internetowa
  3. III Content marketing
  4. IV SEO i SEM
  5. V E-mail marketing
  6. VI Strategia marketingowa
  7. VII Doświadczenia Klienta (UX/UI)
  8. VIII Marketing mobilny
  9. IX E-commerce
  10. X Prawo dla marketera

 

Nauczymy Cię, jak prowadzić skuteczne kampanie marketingowe, zwiększyć zaangażowanie użytkowników w Social Media oraz pozyskać nowych klientów.

WYBRANE ZAGADNIENIA

ROZDZIAŁ I

SOCIAL MEDIA MARKETING

  • jak zaplanować kampanię z mikrobudżetem w Social Mediach – jakich narzędzi użyć, aby nie przeciążyć budżetu, z jakich scenariuszy działań skorzystać oraz jak przeanalizować wyniki kampanii,
  • jak wykorzystać Piksel konwersji Facebooka w biznesie – jak krok po kroku zarządzać prowadzonymi kampaniami reklamowymi, by były bardziej efektywne, a w rezultacie podniosły realizację Twoich planów sprzedażowych, jak przejść z kampanii zasięgowych na konwertujące sprzedaż, jak na podstawie Piksela tworzyć niestandardowe grupy odbiorców,
  • jak precyzyjnie targetować na Facebooku w oparciu o dane z wykorzystaniem niestandardowych grup odbiorców – jak stworzyć niestandardowe grupy odbiorców, co powinna w nazwie zawierać ta grupa, jak poszerzyć górę lejka sprzedażowego za pomocą grupy zbudowanej z osób, które obejrzały film,
  • jak dobrze zorganizować działania content marketingowe w Social Mediach – jak przeprowadzić skuteczną kampanię influencerską, jak realizować cele biznesowe za pomocą influencer marketingu, jakie formy reklamy na Instagramie są najskuteczniejsze, dlaczego marketing rekomendacji stał się strategicznym elementem działań komunikacyjnych,
  • jak prowadzić działania reklamowe na LinkedIn – czy i gdzie warto zainwestować swój budżet marketingowy w tym serwisie, jaką reklamę wybrać: organiczną czy płatną, jak stworzyć skuteczny program employee advocacy,

ROZDZIAŁ II

ANALITYKA INTERNETOWA

  • jak mądrze zaimplementować Google Analytics 4.0 – unikatowe wskazówki, jak zbierać dane zgodnie z najlepszymi praktykami, czy warto podwójnie zbierać dane i raporty, czy zapisywać stare dane z GA w chmurze,
  • jak wzorcowo ustawić parametry konta Google Ads – łączenie z innymi narzędziami, konfigurowanie konwersji krok po kroku, instrukcje dotyczące tworzenia list remarketingowych, przykładowe analizy efektywności reklam pod względem statystyk konwersji,
  • jakie kombinacje haseł i znaków dają najlepsze wyniki dla kampanii zasięgowych, sprzedażowych i brandingowych – analiza case study z podziałem na branże,
  • jakie raporty niestandardowe w Google Analytics pomogą Ci lepiej planować rozwój Twojego e-commerce – jak stworzyć własny raport, aby obserwowanie kluczowych wskaźników efektywności stało się znacznie wygodniejsze, jak skonfigurować raport niestandardowy, jak sprawnie analizować sytuację w Twoim sklepie posługując się gotowymi raportami,
  • jak konfigurować, łączyć dane i tworzyć raporty w Google Data Studio – w jaki sposób krok po kroku samodzielnie skonfigurować raport w Google Data Studio, jak utworzyć źródło danych, edytować wymiary, informacje oraz dodać własne elementy do raportu, gdzie znajdziesz 50 gotowych szablonów raportów, które pomogą zautomatyzować Twoją pracę.

ROZDZIAŁ III

CONTENT MARKETING

  • jak sprzedawać za pomocą marketingu treści – wg jakiego scenariusza prowadzić wzorcową kampanię content marketingową, która szybko wzmocni wizerunek Twojej firmy na rynku,
  • jak pisać, by aktywnie zaangażować odbiorcę – 5 złotych zasad, jak zadbać o czytelność tekstów, w jaki sposób dobierać tematy i frazy, z jakich elementów powinien składać się materiał tekstowy, by zatrzymać uwagę odbiorcy na dłużej,
  • jakimi zasadami kierować się w copywritingu na stronie www – przy pomocy których narzędzi ocenić jakich informacji szuka Klient, jak prowadzić interakcję odwiedzającego ze stroną www, do kogo kierować przekaz tekstowy,
  • jak promować i dystrybuować swój content – jakie rozwiązania wdrożyć, gdy Twoje treści nie są tak skuteczne, jak przewidywałeś, jak wycisnąć więcej z własnych kanałów dystrybucji,
  • jak stworzyć i uatrakcyjnić content video – w jaki sposób prawidłowo określić rolę wideo w komunikacji marki i dobrać odpowiednią platformę dystrybucji treści, jakie są najpopularniejsze formaty i narzędzia do przygotowywania contentu wideo, w jaki sposób zadbać o odpowiednią optymalizację filmu na YouTube jeszcze przed jego publikacją,

ROZDZIAŁ IV

SEO I SEM

  • jak pisać pod SEO, żeby tekst był skuteczny – jak wybrać najlepsze słowa kluczowe z odpowiednią intencją, w czym konkretnie pomoże Ci poprawne formatowanie tekstu, co ułatwi Ci wyniesienie Twojej strony na „pozycję zero” do feature snippet,
  • jak efektywnie prowadzić recykling treści – jak w pełni wykorzystać potencjał Google Search Console, jak przerobić stare materiały, by generowały nowy ruch i nową sprzedaż,
  • jak kontrolować statystyki wyszukiwań – jak krok po kroku upewnić się, czy Twoje podstrony znajdują się w indeksie, co należy zrobić, jeżeli w krótkim czasie zależy nam na odbudowaniu utraconego ruchu, na czym polega SXO i w jaki sposób może przyczynić się do lepszych efektów pozycjonowania witryny,
  • jak zaudytować stronę www pod względem jakości – scenariusze działań, które zapobiegają spadkowi w wynikach wyświetlania,
  • jak pozyskiwać wartościowe linki – metody działania

ROZDZIAŁ V

EMAIL MARKETING

  • jak wybrać program do email marketingu i połączyć go z Twoją stroną – instrukcja postępowania krok po kroku
  • jak konstruować maile, by nie wpadały do SPAMU – jak zbudować zaufanie w e-mail marketingu, jakie zwroty uznawane są za spamerskie, jak działają filtry antyspamowe, jak przygotować wzorcowy mailing,
  • jak zwiększyć wskaźnik otwieralności maili – jak testować różne warianty mailingu i analizować wyniki kampanii,
  • jak zautomatyzować e-mail marketing – jak z masowych wiadomości skonwertować sprzedaż, jak wykorzystać personalizację, wskazówki jak zaangażować Klientów,
  • jak zarządzać bazą mailową – jak zbudować bazę odbiorców, jak gromadzić i przetwarzać dane zgodnie z prawem, na jakich zasadach przeprowadzić segmentację bazy mailingowej,

ABONAMENT ROCZNY

PAKIET BASIC

  zł netto

  • Roczny dostęp do platformy multimedialnej www.omguide.pl
  • Co najmniej 6 bezpłatnych aktualizacji w roku w formie elektronicznej
  • Papierowa publikacja zawierająca unikatowe tipy i wskazówki najbardziej uznanych ekspertów branży e-marketingu
  • Materiały z naszych szkoleń i konferencji marketingowych
  • Baza wybranych artykułów z naszych branżowych czasopism
  • Możliwość wzięcia udziału w live czatach
  • Tutoriale video

Dla Twojej wygody automatycznie przedłużymy Twój dostęp do wersji basic z bezpłatnymi aktualizacjami na kolejny rok. Jeśli jednak chcesz zrezygnować – wystarczy wysłać do nas e-maila 14 dni przed końcem Twojego rocznego dostępu do publikacji.

PAKIET VIP

  zł netto

  • Roczny dostęp do platformy multimedialnej www.omguide.pl
  • Co najmniej 6 bezpłatnych aktualizacji w roku w formie elektronicznej
  • Papierowa publikacja zawierająca unikatowe tipy i wskazówki najbardziej uznanych ekspertów branży e-marketingu
  • Materiały z naszych szkoleń i konferencji marketingowych
  • Baza wybranych artykułów z naszych branżowych czasopism
  • Możliwość wzięcia udziału w live czatach
  • Tutoriale video

Dla Twojej wygody automatycznie przedłużymy dostęp do publikacji na kolejny rok – w wariancie i cenie wersji basic (bez segregatora). Jeśli jednak będziesz chciał zrezygnować – wystarczy wysłać do nas e-maila 14 dni przed końcem Twojego rocznego dostępu do publikacji.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania